MİNİŞ RESİMLERİM

MİNİŞ GÜNÜ YAPICAKMISIN?

florammmm

florammmm

aleyna dilara

aleyna dilara
ben ve en iyi arkadaşlarımdan biri

en yakın arkadaşlarımdan biri ama kötü çıkmışşşşşşşşşşşşş

en yakın arkadaşlarımdan biri ama kötü çıkmışşşşşşşşşşşşş





flora

flora
winx

flora

flora

tekna

tekna

sitela

sitela

winx

winx

milsa

milsa

sitela

sitela

30 Eylül 2007 Pazar

Winx Club
























































Hiç yorum yok:

3.winx

3.winx

3.sezon

3.sezon

sitela

sitela
winx

verhaba

ben bunu kendimi tanıtmak için yazdım ben aleyna bu siteyi yaparken tama 3. sınıftayım ve çoık mutluyum



örretmenimin adı sanver ergönendiç en seviğim arkadaşlarım hepsi


ayrımcılık yok bende



sitemş beyendiyseniz yorum yazın ok canikom






ama daha büyürüm herhal
















bu site bana anı kalacak diyerleride tabi













slm bu arada







canikom






bu yazı bu kadar





bu araa en sonda diyer siteme gir tıkla gir

Powered By Blogger